Kohti viikkoa kolme

Toinen viikko oli mukava lopettaa kuvan kaupunkikierrokseen – Tampere on komee kaupunki ja sunnuntai-iltaisin sitä saa ihailla melkoisen rauhassa.

img_0639-1

Vaikka tällä kuluneella harjoituskauden 2. viikolla tulikin aika paljon liikuttua, hyppään silti harjoitusohjelmassa yli ohjelmaan kirjatun huiliviikon 3 ja siirryn huomenna ohjelman 4. viikon harjoitteisiin. Tämä sovittu tietenkin ohjaajan kanssa, huilataan sitten myöhemmin kun ja jos siltä tuntuu…

Kuntopohjaa alkaa taas ilmeisesti hieman karttua, koska liikkuminen tuntuu hyvältä ja helpolta sekä suorituksista palautuminen onnistuu hyvin.  Tosin olen aloittanut aika kevyillä vauhdeilla ja sykkeillä pk-lenkkiä – hitaampaa kuin ohjelmassa suositellaan – mikä auttaa tietenkin asiaa. Ehkä kasvatan hieman tempoa tälle alkavalle viikolle, tosin harjoitusohjelman minuuttimäärätkin kasvaa entisestään joten ehkä tarpeetonta.

Alkavan viikon ohjelma;

Pitkä 1h45min

Pk+ lihaskunto 

Vauhtileikittely 30min 

Futsal

Nyt alkavalla viikolla treenit pitenee ja tämän lisäksi alkaa enemmän ruokavalioon huomion kiinnittäminen ja aktiivisempi painon pudottaminen. Ohjaajalta nyt tulleet ruokaohjeet keskittyvät parempaan ja oikeammin ohjattuihin päivän aterioihin. Alla katkelma ravinto-ohjeesta, jonka mukaan tämä viikko ja päivä lähtee liikenteeseen;

“Aamupala: Lisätään hyviä hiilihydraatteja sekä proteiineja sekä rasvoja (mysliä/kaurapuuroa, raejuustoa/kananmunia, pähkinöitä ja simemeniä)”

Ja sit ei muuta kuin ohjelman mukaiselle aamiaiselle ja siitä viikko 3 alkuun, eli puuroleseitä ja keitettyjä kananmunia it is!

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s